ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ: ΡΑΨΙΜΟ ΠΛΕΚΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑ ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ

Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Καλό απόγευμα αγαπημένες μου....Χάθηκα μα δεν σας ξεχνώ ποτέ...Απλά αυτό τον καιρό έχω διάφορες υποχρεώσεις που δεν μου αφήνουν πολύ χρόνο ελεύθερο!!

Λοιπόν να ευχηθώ χρόνια πολλά στις Ελενίτσες και τους Κωνσταντίνους έστω και ετεροχρονισμένα। Να τους χαιρόμαστε όσες έχουμε και μια κι εγω έχω το γιό μου κοπιάστε στο σπιτικό μου να σας φιλέψω όπως λέμε εδώ στη Κρήτη μια τσικουδιά και άλλα καλούδια !!

Καλιτσουνάκια λυχναράκια

και ξεροτήγανα....

Και για να μην νομίζετε πως τεμπελιάζω να σας δείξω και το νέο μου κατόρθωμα !!!

Αποτελείται από μικρές και μεγάλες πέτρες αμέθυστου που είναι και οι αγαπημένες μου πέτρες!!
Σας εύχομαι να περάσετε ένα όμορφο απόβραδο Κυριακής και θα τα ξαναπούμε σύντομα .Μέχρι τότε να ξέρετε πως σας σκέφτομαι και σας αγαπώ!!!

11 σχόλια:

  1. Υπέροχες δημιουργίες!!!!Καλά ε, τα καλιτσουνάκια σου μου άνοιξαν την όρεξη...Να'χαμε τώρα κανά δυο (3, 4 , 10)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ενα ξεροτηγανο για να σου ευχηθω να χαιρεσαι το παιδι σου θα το φαω ευχαριστως
    το κολιε πολυ ομορφο
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑ!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΣΟΥ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ..
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΒΙΚΗ ΜΟΥ ευχαριστω πολύ για τα καλά σου λόγια..όσο για τα καλιτσουνάκια....δεν είσαι η μόνη !!! ένα δεν είναι ποτέ αρκετό !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια !!! Να σι και συ πάντα καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. LOURDAKI MOY σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου...είμαι καλά μα σας αναζητώ πολύ...εχω προβλημα με το ιντερνετ γιατι στο μαγαζι που ειμαι σχεδόν όλη μέρα εχω ασυρματο και δεν εχω καλο σημα ...γιαυτο και δεν μπορω να κανω συχνα αναρτησεις...πότε θα πιούμε καφεδάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ. ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΥΔΟΜΑΔΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χρονια πολλαααααααααααα να τον χαιρεσαι ρενακι μουυυυυυυυυυυ..

    πηρα απ ολα και τον κολιε πηρα φευγοντας...χαχαχαχα..

    καλο βραδυυυυυυυυυυυυ φιλακιααααααααα να εισαι παντ ακαλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!!!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βασίλισσα μου !!!! Παντα ανοιγει η καρδια μου οταν βλεπω τα σχολια που μου κανεις!!! Ειναι σαν να εισαι εδω διπλα μου ...ευχαριστω πολυ πολυ για τις ευχές σου ..την αγαπη μου και τα φιλια μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Let us rejoice as many as we have and since I have my son, work hard in my home to kiss you as we say here in Crete, Assignment help uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή