ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ: ΡΑΨΙΜΟ ΠΛΕΚΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑ ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Καλό απόγευμα γειτονάκια μου...αγανακτiσμένα και μη με την κατάσταση που βιώνουμε...

Τελικά μόλις τώρα ανακάλυψα τη λεφτουδέ ( το δέντρο που βγάζει χρήματα )που έλεγε ο μακαρίτης ο πατέρας μου.Μόνο που δεν ξέρω που θα βρούμε
φυτά για να φυτέψουμε μερικά δέντρα !!!
Aυτά τα δέντρα μάλλον έχουν βρεί μερικοί μερικοί , μαζεύουν κάθε μέρα την παραγωγή και γεμίζουν τις αποθήκες τους....
Τι κακός ανθρωπος που είμαι !!!!!!!!!!! Και έλεγα οτι κλεβουν για να εχουν τόοοοσα χρηματα !!!!!!!!! ΝΤΡΟΠΗ ΜΟΥ!!!!
ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΤΟΥΣ;;;;;;;;;
Τέλος παντων ....ας έρθουμε στα γυναικεία μας θέματα....
Σήμερα θα σας δώσω δυο χρήσιμες ιδέες

Άλλαξε το λουράκι του ρολογιού σου με ένα...υφασμάτινο!

Βάλε χρώμα στον χρόνο σου, απλα΄αντικαθιστώντας το παλι'ο λουράκι με ένα ωραίο floral κομμάτι ύφασμα! Μπορεί να είναι από κάποιο φυλάρι, ή από καποιο παλιό φόρεμα. Μπορεί να είναι από το τζιν πουκάμισο που ξέφτισε!

Μπορείς να το αλλάζεις, ανάλογα με το ντύσιμο σου!






Τι να κάνεις με ένα άδειο dispenser από υγρό σαπούνι.

Φυσικά, μπορείς πάντα να το ξαναγεμίσεις, αγοράζοντας μόνο το ανταλλακτικό του.

Πολλές φορές όμως, έχουμε περισσότερα από ένα άδεια μπουκάλια σαπουνιού, που αναπόφευκτα, τα πετάμε, κάνοντας κακό στο περιβάλλον και στην τσέπη μας.

Μερικές ιδέες, για να ξαναχρησιμοποιήσεις ένα άδειο dispenser: (αφού το πλύνεις πολύ καλά)

Μπορείς να βάλεις μέσα κρέμα σώματος.

Κρέμα χεριών,

Το γαλάκτωμα και την λοσιόν καθαρισμού σου.

Το υγρό πιάτων.

Το αφρόλουτρο,την μαλακτική, ή το σαμπουάν σου.

Οινόπνευμα, για να απολυμαίνεις τα χέρια σου, όταν μπαίνεις στο σπίτι.

Το ασετόν σου.

Το ζελέ των μαλλιών.

Και φαντάζομαι δεκάδες ακόμη προιόντα, μπορούν να μπουν μέσα σε ένα dispenser.


Αυτά για σήμερα ....ΕΝΑ ΥΠΈΡΟΧΟ ΒΡΆΔΥ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ !!!! ΦΙΛΑΚΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 σχόλια:

  1. Καλά δεν θα το πιστέψεις τρομερές συμπτώσεις ή μάλλον τα μεγάλα πνεύματα συναντιόνται χα χα!
    Πρώτον μου χάλασε το λουράκι του ρολογιού μου και σκεφτόμουν να πάω ν' αγοράσω άλλο τώρα όμως μου έδωσες ιδέα γιούπιιιιιι
    Δεύτερον φτιάχνω κάτι με την αντλία του σαπουνιού και ετοιμάζω ανάρτηση που θα τη δεις σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερή η ιδέα για το λουράκι !!!Όσο για την αντλία μόνο νάχεις να βάζεις μέσα !!!...Χα!!Χα!!!....Θα περιμένω και την αναρτηση της Ρένας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα Ρενάκια μου...καλη βδομάδα να έχουμε !!!!
    Κι εγω περιμένω την ιδέα της Ρένας...μου αρεσουν πολυ αυτες οι αντλίες και θέλω να τις αξιοποιω με διάφορους τρόπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή