ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ: ΡΑΨΙΜΟ ΠΛΕΚΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑ ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ. Σήμερα άρχισα μια πλεκτη τσάντα.

Είναι λίγο περίπλοκη μα που θα πάει ; κάποτε θα τελειώσει ....θα σας δείχνω την πορεία της στα διάφορα στάδια του πλεξίματος της.....

Και τώρα είναι η ώρα : ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ


Ένα σπασμένο δερμάτινο βραχιολάκι...μερικές πούλιες....και λίγο μαλλί....δυο κουμπιά ....δυο κλιπς για σκουλαρίκια ... και να το σετάκι !!!!!
Με θερμόκολλα κόλλησα λουλουδάκια φτιαγμένα με πούλιες πάνω στο δέρμα.
Εστιψα με το μαλλί κορδόνι για το δέσιμο και έτοιμο το βραχιόλι !!
Κόλλησα πάνω σε κλιπς για σκουλαρίκια τα κουμπιά με θερμόκολλα και πάνω σε κάθε κουμπί ένα λουλουδάκι. Έτοιμα και τα σκουλαρίκια !!!!


Σας χαιρετώ με μια ευχή :
Σε ένα άχρωμο κόσμο ας είναι η αγάπη
η χρωματιστή πινελιά που θα ομορφύνει τη ζωή μας!!!
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ !!!

7 σχόλια:

  1. Μ΄αρέσει η πολυπλοκότητα της τσάντας φαντάζομαι ότι θα είναι κομάτι δύσκολο?.Ε!!! επίσης ωραία η ιδέα του δέν πετάμε τίποτα, και σου ανταπαντώ στην χαιρετιστήρια ευχή σου, ο κόσμος είναι άχρωμος στα χέρια μας όμως μπορεί να γίνει πίνακας γεμάτος χρώματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι φανταστηκα πραματαααααααααα..

    μπραβο σας...

    ζηλευω οσες δημιουργουν καταστευαζουν..

    και παλι μπραβο σας..

    καλο απογευμαααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μοναδική και ξεχωριστή η τσάντα!!! Πρέπει να μας δώσεις οδηγίες οπωσδήποτε!!!
    Και τέλεια τα κοσμηματα! Απλά και πανέμορφα!!!
    Να΄ταν το κόκκινο η πλειοψηφία και το άσπρο το λίγο....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη η τσαντούλα!!!!Αλλά και το ανακυκλωμένο σετάκι πολύ όμορφο και ανοιξιάτικο!!!Μπράβο χρυσοχέρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Althea μου,η αλήθεια είναι ότι είναι πολύπλοκη γιατί είναι μεν στο μυαλό μου αλλά στην ουσία πειραματίζομαι !!Όταν τελειώσει με το καλό θα είναι ευκολότερο να πω πόσο δύσκολη είναι και να δώσω οδηγίες.
    Και ναι έχεις δίκιο !!! στο χέρι μας είναι να φτιάξουμε το κόσμο μας πολύχρωμο όπως γράφω και στο προφίλ μου.

    Αγαπητά μάτια μου σ' ευχαριστω για τα καλά σου λόγια .Θα σου πώ ένα μυστικό...λίγη έμπνευση ,πολύ υπομονή ,μεράκι και διάθεση χρειάζονται για να μεγαλουργήσει ο άνθρωπος....

    Μαρινάκι μου μόλις σταματήσω να πειραματίζομαι και τελειώσει θα βγάλω τις οδηγίες.Σου το υπόσχομαι!!!

    Αγαπημένη μου Χρυσάνθη σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .Μου δίνετε όλες κουράγιο να συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπώ...να δημιουργώ ...

    Την αγάπη μου και τα φιλιά μου σε όλες ...
    Ένα υπέροχο βράδυ να περάσουμε όλες μας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ!!
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΕΡΓΑ!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλό Σαββατοκύριακο να έχεις κι εσύ Λούρδη μου!!!
    φιλιά πολλά και την αγάπη μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή