ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ: ΡΑΨΙΜΟ ΠΛΕΚΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑ ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

ΚΙΝΗΤΟ ΓΡΑΦΕΙΑΚΙ.....Ωρα για Scrapping...

Καλημέρα φίλες μου।Το πρωί σήμερα πίνοντας το πρώτο καφεδάκι της ημέρας έψαχνα να βρω τα χαρτάκια μου που γράφω τις σημειώσεις μου και δεν μπορούσα।Τελικά τα ανακάλυψα μέσα στο βιβλίο που διάβαζα χτες।Σκέφτηκα λοιπόν να τα μαζέψω ολά μαζί κάπου που να μην τα ψάχνω।Έτσι έφτιαξα αυτό το γραφειάκι।Δεν είναι χαριτωμένο;Και δεν το έχω στολίσει ακόμα !!!! Και τώρα κοιτάξτε τι κρύβει μέσα....




Τα χαρτάκια μου το στυλό μου κατρούλες και ότι άλλο χρειάζομαι για σημειώσεις.

Αυτό το καφέ -μπεζ μπλοκάκι είναι μια από τα πολλά δείγματα πρόσκλησης για τη βάπτιση της εγγονής μου που έφτιαξα .Θα σας τη δείξω τελειωμένη με λεπτομέρεις κάποια άλλη μέρα.
Ωρα να σας αφήσω....για το απογευματινό καφεδάκι.Καλό δημιουργικό απόγευμα να έχουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου