ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ: ΡΑΨΙΜΟ ΠΛΕΚΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑ ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ

Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

ΠΛΕΚΤΑ ΜΠΟΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΜΩΡΑΚΙΑ

Καλό απόγευμα αγαπημένες μου !!
Η χαζογιαγιά ξαναχτυπά !!!Αυτή η εβδομάδα ήταν αρκετά δημιουργική.
Έφτιαξα αυτά τα μποτάκια για την εγγονούλα που περιμένω με λαχτάρα .Ροζ ανοιχτό με πιο σκούρες ροζ πινελιές.( Η μηχανή μου χάλασε και τις τράβηξα με το κινητό, Ως εκ τούτου οι φωτογραφίες δεν είναι πολύ καλές )

Γράφω τώρα τις οδηγίες και μόλις τις τελειώσω θα σας τις δώσω.

                                                                                       

  Έφτιαξα και μια τσάντα για τον υπολογιστή    μου με την πλέξη που έδωσε η Ριρή για το
   διαγωνισμό που διοργανώνει.

 Την έντυσα με ροζ  ύφασμα , της έκανα και θήκες για τα καλώδια κλπ εξαρτήματα και ιδού !!!!

 Και μια και περίσσεψε μαλλί έφτιαξα και ένα πορτοφόλι δύο όψεων .





Αυτά για σήμερα αγαπημένες μου.Καλή αποκριά να έχετε.,ξένοιαστη και διασκεδαστική,καλή Καθαρή Δευτέρα και καλή σαρακοστή.Με τα φιλιά μου και την αγάπη μου.

1 σχόλιο: