ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ: ΡΑΨΙΜΟ ΠΛΕΚΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑ ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Καλησπέρα αγαπημένες μου φίλες .

.Επέστρεψε η άσωτη κόρη. Να σας φιλέψω ένα γλυκάκι ; Περγαμόντο φρέσκο φρέσκο αρωματικό και λαχταριστό.Μόλις πριν λίγο το τέλειωσα .
Έλειψα αρκετό καιρό είναι η αλήθεια αλλά λόγοι ανωτέρας βίας με ανάγκασαν .
Πάντως ήταν ένα αρκετά δημιουργικό διάστημα . Με σταυρωμένα χέρια δεν έμεινα .Περίοδος πλεξίματος ήταν όλο αυτό το διάστημα  . Σιγά σιγά θα σας δείξω τις δημιουργίες μου .Και για σήμερα θα σας δείξω αυτήν την μπλούζα που έπλεξα με στρογγυλές βελόνες , μονοκόμματα ,χωρίς ραφές. Με παίδεψε  αρκετά είναι η αλήθεια αλλά τελικά την κατάφερα !!




Έφτιαξα κι ένα γιακά έξτρα για πιο κρύες μέρες και έτσι η μπλουζίτσα μου ( τι μπλουζίτσα δηλαδή....μπλουζοφόρεμα έγινε ) έγινε παντός καιρού.


Αυτά τα λίγα για σήμερα !!Σύντομα θα σας δείξω και άλλα δημιουργήματα μου.
Σας εύχομαι ένα υπέροχο κυριακάτικο βράδυ και μια ακόμα καλύτερη εβδομάδα.

Με την αγάπη μου και τα φιλιά μου σας αφήνω για απόψε. ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΒΡΑΔΥ

2 σχόλια:

  1. κ γλυκακι κ πλεκτο..αυτα ειναι..χρυσοχερα..μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για το ευγενικό σου πέρασμα από το σπιτάκι μου Έλενα και τα καλά σου λόγια . Να είσαι καλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή