ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ: ΡΑΨΙΜΟ ΠΛΕΚΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑ ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ

Μετά από ένα κουραστικό πρωινό ήρθε η ώρα για ξεκούραση ενημέρωση και καφεδάκι.
Δεν ξέρω για σας , αλλά για μένα ξεκούραση είναι πλέξιμο....ατέλειωτο πλέξιμο ....και όσο πιο δύσκολο είναι ένα πλεκτό τόσο πιο πολύ το απολαμβάνω.
 Εδώ σας δείχνω αυτό που πλέκω τώρα.Είναι μια μακρυά μπλούζα την οποία πιστεύω να τελειώσω σύντομα και να σας την δείξω τελειωμένη.
 Αυτή είναι μια σχετικά πρόσφατη δημιουργία μου την οποία λάτρεψα από την πρώτη φορά που την φόρεσα !!!

Και αφού σας έδειξα τα έργα μου ( τελειωμένα και ατέλειωτα ) ήρθε η ώρα για επισκέψεις και ενημέρωση στα σπιτάκια σας πίνοντας το καφεδάκι μου με συνοδεία  μπισκότων καρύδας ( λατρεμένα και πανεύκολα ,....θα σας δώσω σε άλλη ανάρτηση και τη συνταγή.) 
Ένα υπέροχο απόγευμα να έχουμε όλες μας και θα τα ξαναπούμε σύντομα . Μέχρι τότε σας στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου